6 April 2010

New week

Hi everybody!

Today it's back to the daily life for me. I've had a long and lovely Easter-holiday, resting and relaxing with family and friends. It was a couple of very lovely days. I've been so lucky that I could combine both "City-Easter" and "Mountain-Easter", the best from the both scenes! And with that the opportunity to meet a lot of my dearest.

Here are some pictures from the Easter in our "old house".








I hope you have had a very good vacation and Easter!
Wishing you a blessed start on the week and a good Tuesday.
Love,
Masy

9 comments:

  1. nydelig hos deg til påske,men deilig den er over nå..ler..
    du lurte på hva blomstene på toppen av mitt innlegg fra i dag het,jo det er ranukler,de er sååå skjønne,de finnes på bilde litt lenger ned å.
    de står lenge syntes jeg,mine har nå havnet i en bolle med vann,
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    ReplyDelete
  2. Sylvia:
    ok, takk for svar. for de var jammen fine! da vet jeg hva jeg skal handle med meg neste gang.
    klem tilbake

    ReplyDelete
  3. Tack för din hälsning hos mig! :)

    ReplyDelete
  4. Hello Masy..........nice pictures i am glad you enjoy yourself..............hugs from me....and thanks for visiting my blog ! have a nice evening Ria

    ReplyDelete
  5. Låter som ni haft en härlig påskhelg, så vackra helgbilder, ha en fin vecka, kram VIOLA

    ReplyDelete
  6. Tack för din fina kommentar hos mig!

    kram l-l

    ReplyDelete
  7. Takk for hyggelig hilsen hos meg:))) Legger meg til som følger her, kjempekoselig blogg du har. Ha en fin kveld

    ReplyDelete
  8. Tusen takk for kommentar på bloggen min. Titter gjerne innom bloggen din igjen jeg.
    Ha en koselig uke.
    Klem fra Trinemor:))

    ReplyDelete
  9. P.S. Legger meg til som følger hos deg jeg.Hvis du vil følge meg videre er nettadr. www.husetplundehaugen.blogspot.com
    Klem, klem

    ReplyDelete